Coachella 2017 Outfit Inspo: Because It’s More Than Just the Music

Okay, I know it’s too early to be writing about it but what can I say, I just can’t wait! Yup, in just a month or so, it’s time to party at Coachella once again! Set on April 14 to 23 at the Empire Polo Club in Indio, CA, the music festival will feature Bon Iver, The XX, Travis Scott, Steve Angelo, Glass Animals, Empire of the Sun, Future, DJ Snake, Lorde, Justice, and a whole lot more. But who’s going to headline this week-long music and arts festival this year? Ever heard of Radiohead? How about Kendrick Lamar? Still not impressed? And oh, I forgot to mention, Beyonce (yup, the queen herself!) will perform in her own friggin’ set as well! So yeah, did I mention it’s gonna be amazing?

Continue Reading

Mules Rule! The Perfect Footwear This Season

Of course we all know that women love shoes… er, correction: are obsessed with shoes. How can we even resist those sexy stilettos and timeless pumps and those chic strappy sandals and cute ballet flats, right, ladies? With all these irresistible shoes, you’d think that these styles are enough, right? At first I thought, together with the comfy sneakers and the ever trusty wedges, I’d be contented with these styles. Well, I’ve been wrong before and I’m certainly wrong again this time because, well, mules came along.

Continue Reading

Spring Fashion Essentials: What Women Would Need This Season

So spring is finally here and I just can’t help but feel so happy inside! Why? Well, aside from spring cleaning (yep, I love doing that stuff!) and, of course, the overall cheery mood of the season, the change of wardrobe excites me to no end. After that long cold dreary winter. we can finally replace those bulky clothes with something much lighter. Now, I’m sure that most of you reading this have already stowed away their heavy winter stuff; but do you have all the spring fashion essentials to replace them with?

Continue Reading

Slacks Attack: Different Ways to Rock Them in Style

When it comes to casual wear, we always hear and rave about our all time fave, the mighty jeans. Yes, I do love denim pants as much as the next woman, but come on! I do believe there’s more to wearing pants casually than just donning jeans. As you may have already guessed from the title, this is about how to wear slacks (or trousers, as other might call them) in style. Some of you might think that these types of pants are just for formal or business wear but nope. You can actually rock them casually. You know, when you’re just out with your friends or when you’re shopping? How? Well, that’s what I’m here for! Lol! Anyways, If you want to look sleeker than usual in casual wear, try on slacks (or trousers) for size! Here are some ways you can wear these versatile pants in style:

Continue Reading